Ako optimalizovať stránky

Optimalizácia stránok je upraviť kód a obsah tak, aby bolo viac priateľské k vyhladavacom a príslušné záznamy sú obsiahnuté v najdôležitejšie kľúčové slová.

Optimalizácia meta tagy:

Title - hlava - by mal byť umiestnený v najdôležitejšie kľúčové slová, pre ktoré stránku (najlepšie je najdôležitejšie, došlo na začiatku), nemal by byť príliš dlhý (max. 65 znakov). V prípade, že to bude dlhšie, vyhľadávač mája ignorovať, alebo ju prijali za stranu spamerską. Hlava by mala byť atraktívny a unikátne pre každý sub, by nemala obsahovať iba kľúčové slová.

Description

- Opis stránky - je potrebné dokončiť vetu opísať obsah. Site opis v metatagach by nemal presiahnuť 160 znakov. Asi to nemá žiadny vplyv na postavenie strán, ale má veľmi veľký vplyv na prekliknutia (zaujímavý opis pozýva k vstupu do strany).

Keywords - Kľúčové slová - Tag je úplne ignorovaný vyhľadávače Google, ale napriek tomu je potrebné vyplniť, pretože z iných vyhľadávačov. Vložil do nej, 6 - 8 kľúčových slov v obsahu.

Poďme si pamätať, že pre každý pripraviť samostatný sub-súbor meta tagy.

Optimalizácia obsahu:

Podľa umiestnenie obsahu na stránke, pozrite sa na využitie sémantickej značky html. Medzi najdôležitejšie značky, ktoré sú dôležité pre vyhľadávače, roboty, tam sú titulky h1 - h6, pričom prvý stupeň h1-hlavičky by sa mal objaviť na stránke len raz, ako jej hlavný názov. Za to, že sme voľne použiť zvyšok hlavičky, ale mal by byť informovaný o ich logické pozície (v poradí).

Snažíme sa przewijały Vaše kľúčové slová v obsahu, tj celý svoj začiatok, stred, koniec (ne pouhý bod kľúčových slov nasýtený). By mali byť vo formáte obyčajného textu zvýraznenej (do tučne, sklon), v znení kotvy alebo v alt tagu alebo názvu (vložiť tu však len v prípade, že ho naozaj potrebujete, aby to tak, že nebudú klásť slová v platnosti).