Ako analyzovať konkurenciu

Veľmi často (a ešte menej často) analyzovať hospodárskej súťaži je založený na kontrole počtu dopytov na Google pre svoje kľúčové slová. Cena-zoznamy niektorých spoločností zapojených do polohy sú stanovené vopred a sú určené práve z tohto čísla, ktoré by mali byť považované za veľmi široko, takže liečiť ako jediný faktorom konkurencieschopnosti, je mylná.

Začnime s tým, že po určitú dobu na Google sú citeľné problémy s výsledky ukazujú, že je správny výraz, a "Anglický jazyk" volá po viac ako 13 miliónov výsledkov, a inokedy len niekoľko sto tisíc. Okrem týchto 13 miliónov ľudí, neznamená, že strana je tak na pozycjonowanych do tejto vety. Znamená to iba, že na mnohých miestach je takéto alebo podobné slová.

Niekoľkokrát po počiatočnej analýze sa zdá, že jeden milión slov nasledujúci dotaz na Google je oveľa konkurencieschopnejšou ako slová i za dvanásť miliónov alebo výsledkov. Aké ďalšie informácie potrebné na určenie, koľko práce a času by mali byť predložené wypozycjonowanie vaše slová? Štúdia by mala byť 5 - 10 strán, ale v závislosti na ich potreby môže byť viac.

Medzi kľúčové faktory, ktoré nám pomôžu analyzovať konkurenciu, zdôrazniť:

  • Domain Age - starší doménu, tým lepšie. Staroba domény, prosím navštívte www.webarchive.org;
  • počtu a kvality backlinków alebo prichádzajúce odkazy - analýzy backlinki by mal tiež mať na pamäti, že anchory boli spojené (na príležitosti, ktoré by naznačovali, pre nás, že môžeme mať slová pozycjonować).
  • Page optimalizácia - saturačnej na stránke kľúčové slová, výstavba strany uľahčia rýchle indexovanie nových a aktualizovaný obsah.