Tipy na Získať Opakujte Web Doprava
- Aktualizácia stránok na váš web často. Stagnujúci stránky sú klesla o niektorých vyhľadávačov. Dokonca môžete dať rande protizáruku na stránke zobraziť, kedy bol naposledy aktualizovaný.
- Ponúknuť pridanú hodnotu na vaších webových stránkach. Pobočiek a partnerov môžete umiestniť odkazy na svojich stránkach a produktoch a požiadajte ich, aby urobil to isté pre teba. Tiež môžete inzerovať svoje knihy alebo videá, ak tieto produkty sa vzťahujú na tento sektor a ktoré nie sú v súťaži s vlastným produktom.
- Môžete umožniť zákazníkom, aby "opt-in" získať zľavy a špeciálne ponuky. Umiestnite odkaz na vaše stránky, aby zákazníci mohli pozvať "opt-in" získať mesačný bulletin alebo cenné kupony.
- Pridať odkaz na vašu stránku s hlavným skriptu "Kniha Marka alebo Pridať túto stránku do obľúbených".
- Pridať odkaz "Odporučte túto stránku priateľovi", takže návštevník môže vaše webové stránky e-mailom odkaz s prewritten titulu, "Myslel som mohol mať záujem v tejto", stačí, keď kliknete na to.
- Značkové vaše webové stránky tak, aby návštevníci vždy vedia, že sa na vašich stránkach. Použite konzistentné farby, logá a slogany a vždy poskytovať "Kontaktujte nás" odkaz na každej stránke.
- Vytvoriť "Naša politika" strana, ktorá jasne definuje vašu filozofiu a zásady pri rokovaní so zákazníkmi. Tiež post vaše súkromie politika, rovnako tak, že klienti vedia, že sú bezpečné, keď navštívi vaše stránky.
- Vytvoriť FAQ stránku, ktorá sa zaoberá väčšina pochybnosti a vysvetlenia o váš produkt alebo Vaša firma, že je pravdepodobné, že budú požiadaní. To prispieva k vyriešeniu väčšine zákazníkov pochybnosti vo svojej prvej návšteve na vaše stránky.
- Zabezpečiť, aby každá strana na svoje webové stránky vhodné názvy a kľúčové slová tak, že váš zákazník môže nájsť svoju cestu späť na vaše stránky, ak stratíte knihu známky.
- Nikdy spam zákazníka, ktorá sa rozhodla pre informačné bulletiny, s nevyžiadanými e-maily. Neskôr, ak sa rozhodnú, že chcú "odhlásiť" na maily, uistite sa, že budete rešpektovať ich žiadosť, a brať je z mailing listu. Môžu sa stále vracať, ako v prípade, že vaše výrobky. Ale budú určite ne vrátiť, ak si aj naďalej prúdi cez ich pole s e-mailovú poštu už chcú dostávať.