Tipy na Získať Opakujte Web Doprava

  1. Aktualizácia stránok na váš web často. Stagnujúci stránky sú klesla o niektorých vyhľadávačov. Dokonca môžete dať rande protizáruku na stránke zobraziť, kedy bol naposledy aktualizovaný.
  2. Ponúknuť pridanú hodnotu na vaších webových stránkach. Pobočiek a partnerov môžete umiestniť odkazy na svojich stránkach a produktoch a požiadajte ich, aby urobil to isté pre teba. Tiež môžete inzerovať svoje knihy alebo videá, ak tieto produkty sa vzťahujú na tento sektor a ktoré nie sú v súťaži s vlastným produktom.
  3. Môžete umožniť zákazníkom, aby "opt-in" získať zľavy a špeciálne ponuky. Umiestnite odkaz na vaše stránky, aby zákazníci mohli pozvať "opt-in" získať mesačný bulletin alebo cenné kupony.
  4. Pridať odkaz na vašu stránku s hlavným skriptu "Kniha Marka alebo Pridať túto stránku do obľúbených".
  5. Pridať odkaz "Odporučte túto stránku priateľovi", takže návštevník môže vaše webové stránky e-mailom odkaz s prewritten titulu, "Myslel som mohol mať záujem v tejto", stačí, keď kliknete na to.
  6. Značkové vaše webové stránky tak, aby návštevníci vždy vedia, že sa na vašich stránkach. Použite konzistentné farby, logá a slogany a vždy poskytovať "Kontaktujte nás" odkaz na každej stránke.
  7. Vytvoriť "Naša politika" strana, ktorá jasne definuje vašu filozofiu a zásady pri rokovaní so zákazníkmi. Tiež post vaše súkromie politika, rovnako tak, že klienti vedia, že sú bezpečné, keď navštívi vaše stránky.
  8. Vytvoriť FAQ stránku, ktorá sa zaoberá väčšina pochybnosti a vysvetlenia o váš produkt alebo Vaša firma, že je pravdepodobné, že budú požiadaní. To prispieva k vyriešeniu väčšine zákazníkov pochybnosti vo svojej prvej návšteve na vaše stránky.
  9. Zabezpečiť, aby každá strana na svoje webové stránky vhodné názvy a kľúčové slová tak, že váš zákazník môže nájsť svoju cestu späť na vaše stránky, ak stratíte knihu známky.
  10. Nikdy spam zákazníka, ktorá sa rozhodla pre informačné bulletiny, s nevyžiadanými e-maily. Neskôr, ak sa rozhodnú, že chcú "odhlásiť" na maily, uistite sa, že budete rešpektovať ich žiadosť, a brať je z mailing listu. Môžu sa stále vracať, ako v prípade, že vaše výrobky. Ale budú určite ne vrátiť, ak si aj naďalej prúdi cez ich pole s e-mailovú poštu už chcú dostávať.